Általános kérdések:

1Ki vehet részt a promócióban?
A promócióban részt vehet minden, magyarországi bejelentett lakcímmel rendelkező 18. életévet betöltött természetes személy (továbbiakban: Játékos), kivéve a Szervező, illetve a promóció létrejöttében közreműködő ügynökség és partnercég, gyártók, ezek tulajdonosai, vezető tisztségviselői, alkalmazottai és mindezek közeli hozzátartozói (Ptk.8:1§ (1) bekezdése 2. pontja).
2Hogyan vehetek részt a játékban?
Vásárolj a a játék időszaka alatt egy megrendelésen belül legalább 6000 Ft értékben az Avon novemberi vagy decemberi katalógusából, vagy a novemberi és decemberi Avon Butik különszámából bármelyik Avon tanácsadónáll vagy a www.avon.hu weboldalon, és a vásárlást igazoló promóciós kódon található 5 számjegyű kódot (mely lehet betű és szám egyaránt) pedig töltsd fel a www.avon-­‐jatek.hu microsite-­‐on található felületre. Kódfeltöltéshez meg kell adni: a vezetékneved, keresztneved, e-­‐mail címed, a promóciós kuponkódot, a települést, az Avon Tanácsadó 8 jegyű promóciós azonosító számát. Telefonszám megadása nem kötelező, de megkönnyíti a kapcsolatfelvételt, így javasoljuk, hogy azt is add meg. A karácsony előtti kiszállításhoz erősen ajánljuk, hogy add meg telefonszámodat, hogy minél hamarabb kézhez kaphasd nyereményed.
3Meddig jelentkezhetek a nyereményjátékra?
A nyereményjáték 2018. november 1 – december 12-­‐ig tart. Az ebben az időszakban vásárolt termékek után jár a kuponkód. A kuponbeváltás 2018. november 12 – 2018. december 19-­‐ig tart. A kódok feltöltésének határideje: 2018. december 19. 23:59
4Meg kell-e őriznem a vásárlást igazoló promóciós kódot?
Igen, szükséges a nyereményed átvételéhez és kérjük, őrizd meg a Játék végétől számított 45 napig sértetlenül és olvasható módon.
5Mik a nyeremények?
Heti:
Hetente 2 különböző nyeremény:
46.hét: Elektromos roller & Acer Laptop
47.hét: iPhone 8 plus & Mini Segway
48.hét: Wellness hétvége & PS4
49.hét: Acer laptop 14' & Mini segway
50.hét: Elektromos roller & PS4
51.hét: iPhone 8 plus & Wellness hétvége

Napi nyeremények:
összesen 38db napi nyeremény kerül kisorsolásra a játék során
Napi 1db Boomann muffinsütő 900 W, 7 muffin sütéséhez
6Hány alkalommal nyerhetek a promóció során?
Egy játékos a promóció teljes ideje alatt maximum 1 (egy) db heti vagy napi nyeremény megnyerésére jogosult. Ettől függetlenül a fődíj sorsoláson részt vehet. A szerencsés nyertesekkel e-mailben vesszük fel a kapcsolatot.
7Mit kell tennem, ha nyertem?
Ha nyertél, a regisztráció során megadott e-­‐mail címen felvesszük a kapcsolatot veled további egyeztetés céljából. Ahhoz, hogy karácsony előtt kiszállításra kerüljön a nyereményed, fokozottan figyeld postafiókod/telefonod. Az értesítő e-­‐mail elküldése után 48 óra áll rendelkezésedre, hogy a nyerő kupon képét eljuttasd a következő e-­‐mail címre: jatekertesito@maxxonreklam.hu A vásárlást igazoló promóciós kódot őrizd meg a nyereményjáték végéig,mivel ezt szükséges postai úton is beküldeni. Nyerés esetén 48 órán belül munkatársunk jelentkezése után, juttasd el előszőr emailen a jatekertesito@maxxonreklam.hu email címre a nyertes eredeti kupont, majd postai úton a Maxxon Reklám Kft. címére (2120 Dunakeszi, Pf. 125.) a nyerés követő hét első munkanapjáig. Amennyiben a nyertes a Lebonyolító által küldött írásbeli értesítőt követően 48 órán belül nem reagál emailen a Lebonyolító részére, úgy automatikus pótnyertes kerül kisorsolásra. Ezen szabály minden további pótnyertes esetében is érvényes. A Szervező és Lebonyolító nem vállal felelősséget sem a fogyasztó hozzállása , sem az email fiókok hibája, a spam mappa vagy a szolgáltató általi kihagyás miatt bekövetkezett határidő késés miatt. Kérjük minden esetben fokozottan ellenőrizd emailes postafiókod.
8Hogyan kapom meg a nyereményemet?
A heti és napi nyeremények átadása a nyertes részére e-­‐mailben vagy telefonon történő egyeztetés alapján történik. A nyereményeket futárszolgálattal vagy postai úton juttatja el a Lebonyolító a nyertes Játékosok részére. A nyeremények átvételének feltétele az eredeti nyertes kódon kívül , kérés esetén a nyertes személy azonosságára alkalmas bármely okmány bemutatása. Amennyiben ezen azonosító okmány a kérés ellenére nem kerül bemutatásra, úgy a Lebonyolító pótnyertes sorsolására jogosult.
9A nyeremény után kell-e adót fizetnem?
Erre vonatkozó választ a JÁTÉKSZABÁLYZAT 10. pontjában találod.
10Hol jelezhetem, ha technikai problémám van?
A nyereményjáték időtartama alatt kérdéseidet, észrevételeidet a lebonyolító Maxxon Reklám Kft.-­‐nél, a ugyfelszolgalat@maxxonreklam.hu e-­‐mail címen, vagy a 2120 Dunakeszi, Pf. 125. postacímen jelezheted.
11Hogyan néz ki a kupon?



Egyéb kérdések:

1A promóciós kód feltöltését bármikor megtehetem?
Igen, a kódokat 0-­‐24 órában fel tudod tölteni az oldalra a megadott promóciós időszakban.
2Nyertem, beküldtem az eredeti promóciós kódot, de régóta nem történt semmi, mit kell tennem?
A Maxxon Reklám Kft. folyamatosan dolgozza fel a kódokat és postázza a nyereményeket, a játékszabályzatban meghatározott 3 napon belül kell kézhez kapnod a nyereményed.
3Mi történik, ha nem vagyok otthon a nyeremény átvételekor?
A kiszállító cég, amennyiben megadtad a telefonszámod, előre értesít a nyeremény átvételéről, ha nem adtad meg, akkor az első kézbesítés után üzenetet hagy a megadott címen és újra próbálkozik a következő napon.
4Nem kaptam értesítő üzenetet, de látom a nevem kiírva a weboldalon – ilyenkor mi történik?
A Maxxon Reklám Kft. folyamatosan értesíti a nyerteseket, kérjük nézd meg a Spam mappádat és ellenőrizd minden esetben a regisztrációnál megadott email fiókodat.
5Átruházhatom-e a nyereményemet?
A nyeremények készpénzre, vagy bármely egyéb kedvezményre, vagy más üzleti célú juttatásra nem válthatóak át és másra át nem ruházhatók. Budapest, 2018. október 30.